Subject: Tõestamistoimingute aruanne_Valga vald
From: "Diana Asi" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 14 Feb 2025 14:06:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta.

Vabandan, et esitan aruande hilinemisega.

Lugupidamisega

Diana Asi

vallasekretär

Valga Vallavalitsus

telefon 5757 0819

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Rina Sillandi - JUSTDIGI <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 9:30 AM
Subject: Tõestamistoimingute aruanne

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 esitab iga linn ja vald
hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja Digiministeeriumile
aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta (ärakirja kinnitamine,
väljavõtte õigsuse kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse tõestamine).

Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna
„aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes on aruande juba esitanud!

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
[email-masked] <mailto:%7BE-mail%7D>
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn